Våren är här!

Det blir ett tag emellan blogginläggen, har svårt att veta vad jag vill skriva om.. har egentligen mycket tankar som jag hade behövt skriva av mig om men det är inget man vill att andra ska ta del av.

Äntligen börjar de bli mer sol om dagarna vilket gör en på mycket bättre humör och man känner för att göra saker. Våren är nästan min favoritårstid, det är så härligt när man ser när allt börjar bli grönt ute och man kan sitta ute och ta en fika. Jag tog med mig min kamera ut häromdagen och fotade lite träd, knoppar och de första blommorna, har inte fått lagt in dom på datorn än dock. Det går så himla fort i naturen nu så får nog ta en runda till idag eller imorgon.



Förra sommaren var jag och en vän i en affär i båstad som tillverkar och säljer trätofflor, eftersom vi precis hade köpt huset var jag bara tvungen att köpa ett par, perfekt att ha när man går hemma i trädgården.

Nu ska jag forstätta njuta av solen minns chansen finns.

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0