"Kärlek" vid första ögonkastet!

Jag fick en undarbar fin ring utav R i julklapp, tyvärr var den lite stor så vi gick in för att få den bytt till en mindre, efter att inte hört nått från affären på en månad ringde R och hörde vad som händer, då sa dom att tyvärr så va de ringarna slut och det gick inte att beställa en mindre, antingen skulle vi få pengarna tillbaka eller byta mot något annat.
Idag gick vi in till butiken för att prata med dom, jag förberädde mig för att ställa lite krav, för ville verkligen ha just den ringen och jag tycker det va helt fel att dom inte hört av sig tidigare. När vi kom in och kollade runt såg vi att ringen låg där, så vi frågade lite snällt om dom inte bara kunde förminska den som fans istället och förklarade hur läget låg till, att vi fått vänta länge osv. Till min stora glädje kunde dom förminska den, och helt gratis för att vi fått vänta :) Nu hoppas jag bara att dom håller vad dom låvat.
Det gjorde helt min dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0