Glad tjej! :)

Äntligen kan jag se ljuset i tunneln, har idag skrivit på kontrakt om praktikplats. Så skönt att ha något att se fram emot och att ha något att göra om dagarna, förhoppningsvis leder detta till lite extrajobb också och nya kontakter. 
Kände mig som en helt ny människa och något längre idag när jag skulle åka in till stan, och när jag kom hem kändes de som en stor klump hade lossnat från bröstet, är precis de här jag behöver för att må bra igen. 
 
Dock börjar jag inte praktiken innan efter påsk, alltså är det några veckor kvar, men de gör att jag hinner förbereda mig och kanske läsa på vissa saker som kan vara bra att kunna. Jag måste också gå på nån fyra veckors grej genom arbetsförmedlingen, så får vila upp mig bäst jag kan innan de haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0