Surfplatta

Jag och R fick för oss idag att köpa en surfplatta, kollade först om de gick att beställa på nätet men vi fattade inte riktigt hur man skulle fylla i så körde in till stan istället. Gick in till Telia butiken för är där vi har alla andra abonnemang,  fick iallafall "köpt" oss en surfplatta, Samsung note 2014 blev det. Riktigt nöjda än så länge, har ju haft den i flera timmar nu haha 
 
Jag har innan varit emot att ha en surfplatta för har inte riktigt fattat meningen med det när man har en bärbar dator och mobil alltid tillgänglig, men efter att ha testar mina föräldrars några gånger har jag med fastnat för det. Känns så mycket lättare när man bara ska surfa runt lite, dock svårare att skriva mycket på (som jag gör nu). 
 
Det första R gjorde när han fick startat igång den var att fixa en app så att man kan ha fjärrkontrollerna till teven på plattan, vi har just nu annars fem kontroller som ligger framme och tar massa plats, nu ska vi förhoppningsvis bara behöva en, surfplattan. 
 
Så nu är det upp till bevis och se om en surfplatta är superbra eller inte... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0