Perioder!

Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen, jag är en väldig periodare med det mesta, det går i perioder när jag känner för att blogga och skriva ut öppet vad jag tänker och känner. 
Jag tror dom flesta har perioder när man känner för att göra vissa grejer, tex så simpla grejer som att dricka oboy, just oboyperioder har både jag och min sambo och då går de en himla massa mer mjölk än vanligt.
 
Just nu är jag inne i en fas i livet då jag inte känner för att göra något alls, jag är arbetslös och det känns som en omöjlighet att hitta något jobb. Sen har jag inte ork att söka så mycket för jag är så himla trött på att leta, söka och få nej från alla företag, det tar verkligen på krafterna. Man kommer också in en dålig vana när man bara går hemma, sover länge och gör inget vettigt alls på dagarna, vilket gör en tröttare och man bara slöar istället för att ta tag i de. Nä, jag måste verkligen få ändring på detta, hittar jag inget jobb måste jag hitta något annat roligt jag kan göra så länge, har lite funderingar men det skriver jag om nån annan gång...
 
Det här med perioder, just nu är jag inne i en period där jag läser en del andra bloggar, det är roligt att läsa om andras liv och få lite inspiration om vad man själv kan hitta på. Det sista har jag följt Blondinbellas blogg, jag har aldrig riktigt innan haft koll på vem hon är eller vad hon gör, men efter att ha läst lite så förstår man varför hon är så "stor" bloggare som hon är, i vissa lägen känns det som att hon har ett helt perfekt liv och att det inte finns några fel alls, kan ju bero på att man kanske inte vill skriva ut negativa grejer om sitt liv, men jag tror att hon har rätt inställning i livet, att man skall vara glad och positiv i livet och ta dagen som den kommer och göra det bästa av alla situationer. Något man själv borde sträva efter bättre. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0