Ett papper, en penna och mina tankar!

Jag är en person som gillar att skriva, ofta ligger jag och tänker massa på kvällen och då underlättar det att ta fram ett papper och en penna och skriva ner alla tankar för att sen kunna släppa de och somna, skriver jag inte ner de så ligger jag bara och grubblar flera timmar istället. 
Där är en av anledningarna varför jag har skaffat en ny blogg. 
 
Fär några år sedan hade jag en blogg där jag skrev roliga saker, jag strävade efter att bara skriva sånt som jag tyckte var kul och skrattade åt. Det är svårt att försöka vara rolig för man vet inte om andra tycker det jag skriver är roligt eller om dom bara tycker jag är konstig. Därför kände jag nu att det vara kul att skapa en ny blogg där jag kan börja om från noll.
 
Men denna blogg är jag inte ute efter att få massa läsare, jag skriver för att jag känner för att skriva. Har någon lust att läsa det är det okej för mig, men jag kommer inte säga till alla att jag har en blogg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0